مینای مهتاب

مینای مهتاب
آخرین مطالب
۲۴
خرداد ۰۰

باران بهاری

 

 

خواننده : سالار عقیلی

شاعر : ابراهیم اسماعیلی اراضی

آهنگساز و تنظیم کننده : شاهرخ پناهی فرد

پیانو : حریر شریعت زاده 

 

متن شعر :

 

من تشنه و پژمرده تو باران بهاری

گل کن که در این ثانیه ها عشق بکاری

آه ای تو که در هر چه دل تنگ نشاطی

یک لحظه مرا باش یک لحظه مرا باش درا از در یاری

من مانده ام و یاد شب آشوب نگاهت

دیگر نه امیدی نه پناهی نه قراری

گفتی نه و گفتی نه و عمری سپری شد 

یک بار پذیرای دلم باش که آری

من سوخته ام کار من از کار گذشته است

تا تازه شوم کاش بر این داغ بباری

۰۰/۰۳/۲۴
فاطمه حیدری (رضوان)

باران

بهار

نظرات  (۱)

چقدر اینجا خوش رنگ شده😊

تورو خدا نگید خیلی وقته این رنگی بوده و چون خیلی وقته نبودم احساس تازگی میکنم🤦‍♀️😅

آهنگ فوق‌العاده بود 😊🌻

پاسخ:
ممنون سپیده جان 😊
بنفش رنگ مورد علاقه ی اینجانب است 😊
قالب رو تازه عوض کردم...اااامثل اینکه یادم رفته دوماه قبل تغییرش دادم 😀
بسیار خرسندم از اینکه این موسیقی مورد توجه سرکار قرار گرفته 🌺😊
بله پر از حال و هوای زیبا و حس خوبه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی