مینای مهتاب

مینای مهتاب
آخرین مطالب

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

نظرات  (۶)

سلام 

من همیشه در وب nikan8747 نظر می گذارم و دوست خوبم هست. وب شما را دیدم دنبال کردم. حال جدید در مورد زنان می نویسم و کمی هم لابلای آن تاریخ و ادبیات و... دوست داشتی دنبال کن ، لایک و نظری مرتبط و حداقل دو سه خطی بده. منهم بمرور به پستهایت سر میزنم. همچنین مثل یک پست در بحث نیکان شرکت کردی ، در پستهای دیگر هم شرکت کن. دوست داره نظر دیگران را مشارکتی بداند. بین خودمان باشد. البته اگر پستی را نوشتم بنویس با معرفی آقای اشکان ، ارشادی آمده ام تا هم من تلاشم بی نتیجه نباشه و همین دلیل موجه داشته باشید. ایشان کلا آدم ساکتیه. اگر یکوقت ازش نظر نگرفتی ، طول میکشه تا برایت نظر حرفه ای بگذارد. 

اگر مایلی هم در وب من و هم در وب ایشان شرکت کن ، من به نوبه خودم در وبت شرکت می‌کنم. یک نفر دیگر را هم می شناسم اگر ایشان هم با ما یار شود. چهار نفر می شویم.

بقیه ، فقط بهم نظر و لایک می دهند. همفکرها باید همدیگر را پیدا کنند.

همچنین از الان میگم ، نباید با یک پست که با نگاهت جور در نمیاد کون فیکون بکنی یعنی بریزی بهم و آقا بسلامت! بالاخره گاهی ، هر وبلاگ نویسی ، یک پستی می نویسد که بقیه خوششان نمیاد. با آرامش میتوانی مخالف را بیان کنی. 

ببخشید زیادی ، نوشتم. وب قشنگی داری ، معلومه تازه زدی. 

پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم 
تشکر
این سومین وبلاگ بنده هست 
ممنون که دنبال می کنید
من تا جایی که امکان داشته باشه نظرم رو بیان میکنم
حتما"از وبلاگتون بازدید خواهم کرد 
موفق باشید.
۱۵ آذر ۹۹ ، ۲۱:۱۵ محمد گودرزوندچگینی

وبلاگ بسیار زیبایی دارید و اگر راضی باشید پستهاتون رو در صفحه توییتر خودم بزارم؟

رضایت یا عدم رضایتتون رو برام ایمیل کنید

ایمیل بنده

RTRPCM@gmail.com

شماره واتساپ ۰۹۱۱۱۳۷۸۴۳۷

پاسخ:
ممنون
لطف دارید
۱۰ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۴۶ مهدی ابوماهیگیر

سلام. دنبال کنید.

afaagh.blog.ir

پاسخ:
سلام
۳۰ آبان ۰۰ ، ۰۰:۱۶ سایه های بیداری

با احترام

ضمن سپاس و تشکر از ابراز لطف بانوی بزرگوار ، با توجه به اینکه در حال حاضر مسیر گفتگوی دو جانبۀ اختصاصی وجود ندارد ، لذا برخی نقدها و نظرات را به اجبار ، همینجا معروض میدارم . هر چند که اینجا نیز در دسترس عموم است . اما کمی کمتر از صفحۀ اصلی وبلاگ .

یک سری نقد بر مطالب ، بدون شک می بایست عمومی باشد . فرقی هم نمیکند که آن نقد یا نظر ، مثبت باشد یا منفی . زیرا که منعکس کنندۀ نظرات خوانندگان مطلب است . نویسندۀ مطلب میتواند بپذیرد یا نپذیرد . خوشش بیاید یا حذفش کند . پاسخی به آن نظرات بدهد یا بدون پاسخ از آن بگذرد .

اما گاها یک سری نکته های بسیار ریز در مطالب منتشر شده هست که میتواند  یک اشتباه تایپی و یا یک اشتباه سهوی  باشد که ناشی از عدم زمان کافی در ویرایش مطلب و یا در اثر بی توجهی سهوی حاصل شود . و از نظر من بازگویی اینگونه نکات ریز در صفحۀ اصلی وبلاگ و در زیر مطلب منتشر شده ، به عنوان نظر و دیدگاه ، نه تنها نویسندۀ مطلب را دچار آسیب جدی روحی و روانی میکند ، بلکه موجب تشویش ذهنی نویسنده در ارائۀ مطالب آتی میکند و همچنین گاها نتیجۀ عکس داده و به جای تصحیح آن اشتباهات سهوی از سوی نویسنده ، منجر به ایجاد یک جبهۀ تدافعی توأم با تهاجم در مقابل فرد گزارش کننده میشود . که ناگفته پیداست ، نه تنها آن اشتباه تایپی و سهوی ، از جانب نویسنده ، تصحیح نمیشود ، بلکه شاید به عمد در نوشتارهای بعدی نمایان و ظهور بیشتری پیدا کند . فقط به دلیل دهن کجی به آن شخص گزارشگر .

به همین دلیل است که از نظر من ، وچود یک مسیر اختصاصی برای گفتگوی  بین کاربران ، در خصوص مواردی این چنینی ، لازم و ضروری می باشد که اینگونه موضوعات از آن مسیر مورد باز بینی قرار بگیرد که حنبۀ عمومی نیابد و آسیبی هم به روحیات نوسینده نزند . البته گاها مواردی نیز پیش می آید که همین ارتباط خصوصی منجر به برخی سوء استفاده ها و ناهنجاری و ایجاد آزار و اذیت شود . اما هم درصدش بسیار پایین است و هم میتوان این نوع موارد را به راحتی بایکوت نمود .

با آرزوی توفیق بانوی محترم در تمام امور .

 

۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۰:۵۹ سایه های بیداری

با احترام و عرض ادب

نمیدانم علاقه ای به نقد و تفسیر و ... دارید یا نه ؟ 

در صورت تمایل ، لطفا پاسخ بفرمایید . 

سپاس . 

۰۱ آبان ۰۱ ، ۱۵:۵۹ سایه های بیداری

با احترام

خوشحال می شوم اگر به این آدرس تشریف بیاورید :

( انجمن پاتوق عاشقان = سرچ به فارسی )

و یا : ( https://forumnslove.xyz = سرچ لینک )

 

راستش یک انجمن متروکه است که می خواهیم به کمک فرهیختگانی چون شما دوباره احیا کنیم .

قبلا یک سال پیش نیز یک بار اقدام کردم برای احیای آن ، اما چون تنها بودم نتوانستم کاری از پیش ببرم .

فعلا حال و روز انجمن شبیه یک انجمن ادبی نیست . اما حتم دارم اگر دوستانی چون شما یاری بفرمایند ، به زودی شاهد یک انجمن در خور خواهیم بود .

اگر دوست داشتید ، در خدمتم بانوی گرامی .

و اگر نه ؛ بازم در محضر بانوی محترم هستم .

سپاس .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی