مینای مهتاب

مینای مهتاب
آخرین مطالب
۰۴
شهریور ۹۹

حضرت عباس

 

ان چشم ها که شرم در ان ناگزیر بود

تصویری از حماسه درون حریر بود 

در نینوا درخشش ان چهر پر فروغ 

چون رویش ستاره کنار کویر بود 

وان پرتو ملایم و مهتابی وقار 

در چهره اش چو هاله ماه منیر بود 

تاریخ شاهد است که ان شهسوار عشق 

ازاده ای به عشق برادر اسیر بود 

با مشک تشنه کام برون آمد از فرات 

سیراب شد و لیک ز باران تیر بود 

انصاف را که خصم زبون در مصاف او 

حتی برای دشمنی وی حقیر بود 

می تاخت او به دشمن و من بر لبم شکفت 

اندیشه ای که پیشترم در ضمیر بود :

اغاز سرفرازی گودال کربلا 

در ژرفنا و گودی روز غدیر بود 

خون وفا به تیغ جفا ریخت بر زمین 

وان تشنگی که ماند به جا بی نظیر بود 

با این زبان چگونه تو را می توان سرود 

بی بال کی توان که به معراج پر گشود 

 

 

علی موسوی گرمارودی

۹۹/۰۶/۰۴
فاطمه حیدری (رضوان)

عاشورا

نظرات  (۲)

بی بال کی توان به معراج پر گشود.. 

 چه زیبا! (:

من یکی که کیف کردم

پاسخ:
بله خیلی زیباست 
ممنونم از نظرتون 

دنبال شدید با افتخار 

 

 خرسند میشم اگر شما از پیج من  بازدید  یا نظری بدهید   و شاید  دنبال کنید 

 

من  اکثر پست های منحصر بفرد شما را خواندم.    

نویسا باشید .  

پاسخ:
خوش آمدید‌
حتما"بازدید خواهم کرد
لطف دارید دوست عزیز 
ممنون که به مهر می خوانید 
موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی