مینای مهتاب

مینای مهتاب
آخرین مطالب
۲۳
شهریور ۹۹

آسمان ابری

 

 

خواننده : علی زند وکیلی 

آهنگ ساز : علیرضا افکاری

ترانه سرا : محمد سعید میرزایی

 

متن ترانه :

 

برگرد عاشق ترین هم درد

آخر چگونه از خیالت بگذرم

برگرد و غمگینم مکن

شب ها ای آخرین رویا

من بی تو از رویای خود تنهاترم

تنهاتر از اینم مکن

مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو

در سپیده ی جان روشن باش

مرا ببین ای که بی تو منم بی تو می شکنم

ای تمام جهان با من باش

شمع توام تو ببین در اشک من بنشین

ای روشنای جهان رو سوی سایه مکن 

بی من مرو به سفر از گریه ام مگذر

ای بی تو من نگران از من گلایه مکن 

۹۹/۰۶/۲۳
فاطمه حیدری (رضوان)

نظرات  (۲)

صداشو دوس دارم 😍😍

پاسخ:
من هم همین طور 😊
۲۳ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۲ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

قشنگ بود.

پاسخ:
خوش آمدید
از نظرتون ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی