مینای مهتاب

مینای مهتاب
آخرین مطالب
۰۲
بهمن ۹۹

دختر تنها در دشت

 

 

خواننده : علیرضا قربانی

شاعر : حسین غیاثی 

آهنگ ساز : علیرضا افکاری

 

متن شعر :

 

بی سر و سامان تو شد شانه ی سرخورده ی من

رنگ بزن بر لب این خنده ی دل مرده ی من

ساکت تنهایی من حرف بزن با شب من

شور تماشایی من شعر بخوان با لب من

بغض منی آه منی حسرت دلخواه منی 

دوری و دلتنگ توام زخمی و همراه منی 

من غم پنهان توام حال پریشان توام

پلک بزن تا بپرم مستی چشمان توام

جان منو جان من فقط تو هستی

قرار بی زمان من فقط تو هستی

شروع ناگهان من فقط تو هستی 

دلیل گریه ی منی عذاب من نه

پر از شنیدن منی جواب من نه

تو روی دیگر منی نقاب من نه

نیست در اقلیم کسی این همه بی هم نفسی

بی همگان منتظرم تا تو به دادم برسی

عصر غم انگیز توام حوصله کن ابر مرا

عاشق یک ریز توام معجزه کن صبر مرا

بند زده پای مرا گیسوی زنجیری تو

می کشدم می کشدم لحظه ی دلگیری تو

۹۹/۱۱/۰۲
فاطمه حیدری (رضوان)

نظرات  (۱)

درود عالی بود

 

سپاس از حضور سبزت و شعر ارسالی زیبات گلم

 

سبزباشی

پاسخ:
ممنونم عزیز 
نگاهت زیباست 🌸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی